Re: nie wykrywa nagrywarki?

Autor: Avalon_at_am
Data: Mon 24 Dec 2001 - 05:53:26 MET

On Mon, 24 Dec 2001 02:04:43 GMT, "Kamil" <kkamil_at_optonline.net>
wrote:

>Cze.
>instalowalem nagrywarke HP HP CD16RI
>Potem wrzucilem soft Easy CD creator, Direct CD. Po restarcie mi sie
>pokazajuje blad, ze Direct CD nie wykrywa zadnej nagrywarki. Co jest? Czyzby
>sterowniki ? Nagrywarka jest kompatybilna z Windows 98, jest wykrywana w
>BIOS'ie, ale chyba jako CD ROM. Jak zainstalowac poprawne sterowniki, tak,
>zeby nie dodal mi sie nastepny driver, to znaczy zeby w Moim Komputerze nie
>pokazywalo przypscmy dwoch sterownikow do jednej nagrywarki. Prosze o
>dokladne Info. Z gory wielkie dzieki.

Direct CD jest dodatkowa czescia programu ECDC, jakby drugi program
umozliwiajacy tzw. zapis pakietowy (traktowanie CD "jak flopy")
bezposrednio z explorera np: "drag n' drop". Niektore nagrywarki
jednak nie sa w pelni compatybilne z Adaptec's (obecnie HP/Roxio)
Direct CD softem, gdy podczas nie ma problemu z innym softem np:"Paket
CD". Masz wyjscie: albo zrezygnowac z tej czesci - wiekszosc ludzi
wcale tego nie uzywa, - albo doinstalowac ta opcje z inej branzy lub
tez uzyuc kompletu calkowicie innego softu do obslugi nagrywarki.
Jakkolwiek zadecydujesz to jednak bedziesz musial przed tym
odinstalowac "Direct CD" gdyz powoduje on konflikt zarowno z "Nero"
jak i z Packet CD/WinOnCD.
Avalon