nie wykrywa nagrywarki?

Autor: Kamil (kkamil_at_optonline.net)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 03:04:43 MET

Cze.
instalowalem nagrywarke HP HP CD16RI
Potem wrzucilem soft Easy CD creator, Direct CD. Po restarcie mi sie
pokazajuje blad, ze Direct CD nie wykrywa zadnej nagrywarki. Co jest? Czyzby
sterowniki ? Nagrywarka jest kompatybilna z Windows 98, jest wykrywana w
BIOS'ie, ale chyba jako CD ROM. Jak zainstalowac poprawne sterowniki, tak,
zeby nie dodal mi sie nastepny driver, to znaczy zeby w Moim Komputerze nie
pokazywalo przypscmy dwoch sterownikow do jednej nagrywarki. Prosze o
dokladne Info. Z gory wielkie dzieki.