Re: Modem kablowy

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 23:00:46 MET

On Sun, 23 Dec 2001 16:22:54 +0100, "Bobryk Grzegorz"
<borygo_at_rsi.com.pl> wrote:

>Modem kablowy ma swój adres IP i operator go dokładnie zna.
zgadza sie ale ma tez MAC adres i ten musi sie znajdowac w ich bazie
danych lub nie dostaniesz polaczenia z serwerem
czemu wymagaja adresu to tego nie wiem (pewnie latwiej w komputerze u
nich znalezc twoje dane po adresie niz po tych dlugich numerkach z
tylu modemu - u mnie na przyklad pytaja sie o numer na naklejce na
modemie)