Re: Modem kablowy

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 01:56:19 MET

On Sun, 23 Dec 2001 10:00:16 +0000, HaRv3sTeR wrote:
> To niezle :) A zeby moj operator mogl zrestartowac moj modem to musze mu
> najpierw podac swoj adres. Dopiero potem wie, ktory ma modem wybrac i
> wyslac mu komende. Bardziej mi sie zdaje, ze wysyla okreslony ciag
> znakow. Bo nawet gdy sie wylaczy modem to bedzie on w stanie czuwania.
Zrestartowac modem? To juz nie mozesz wyciagnac na chwile wtyczki od
zasilacza modemu z kontaktu? U mnie to zawsze pomaga, zreszta, dupny ten
provider byc musi, bo takie cos sie zdarza raz na kilka miesiecy (i wtedy
restart modemu zalatwia sprawe). Mam net przez kabel od 2ch lat i w zyciu
nie mialem problemow z modemem (Terayon TeraPro TCM110).

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming