Re: Plyta pod PENTIUM 200 z chipsetem HX i dysk IBM 40GB

Autor: toni (toni43_at_poczta.fm)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 22:34:13 MET

Użytkownik Woxy Ivanhoee <_woxy__at_friko4.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a05gs0$1r3$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> mam taki problemik. Jak uruchomić powyższy dysk na
> sprzecie jak w temacie ??? Dodam , ze 30GB chodzil normalnie ale mialem
> wymianke i 40-stka juz nie chodzi , tzn. w BIOSie go nie wykrywa. Po
> przestawieniu zworki na 32GB CLIP widzi go ale przy starcie systemu
> wyskakuje ciag 010101010 itd. Chyba to ma zwiazek ze dysk byl sformatowany
> bez 32GB CLIP.
>
> Czy jest jakis programik potrafiacy obsluzyc taki dysk, musze sobie z
niego
> cos przegrac na maly dysk.

> [...]
Moim zdaniem "ma to zwiazek". Wrzuc ten dysk do komputera ktorego plyta
obsluguje taki dysk i przegraj dane a nastepnie wloz go do siebie i zacznij
proces partycjonowania od poczatku. Innego wykscia nie widze :(