Re: Plyta pod PENTIUM 200 z chipsetem HX i dysk IBM 40GB

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 15:42:10 MET

Użytkownik Woxy Ivanhoee <_woxy__at_friko4.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a05gs0$1r3$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> mam taki problemik. Jak uruchomić powyższy dysk na
> sprzecie jak w temacie ??? Dodam , ze 30GB chodzil normalnie ale mialem
> wymianke i 40-stka juz nie chodzi , tzn. w BIOSie go nie wykrywa. Po
> przestawieniu zworki na 32GB CLIP widzi go ale przy starcie systemu
> wyskakuje ciag 010101010 itd. Chyba to ma zwiazek ze dysk byl sformatowany
> bez 32GB CLIP.
>
> Czy jest jakis programik potrafiacy obsluzyc taki dysk, musze sobie z niego
> cos przegrac na maly dysk.

Masz wielkie szczęście, że ten stary komp widzi dyski bez żadnych
menadżerów do 32GB ...
Ostatnio przecierałem ze zdziwienia oczy jak też zobaczyłem
płytę na chipsecie iVX wykrywającą dysk ponad 20GB- rzadko się to zdarza.

PeJot