Re: Kontroler ATA100 (Promise PDC 20265) - nie ten sterownik ??? (b. dlugie)

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 10:24:34 MET

Użytkownik Kamil <kulmaok_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ubcgi$is3$1_at_news.tpi.pl...
> Cześć
>
> Kupiłem używany kontroler ATA 100 na PCI
> na chipie Promise'a PDC 20265 firmy Microstar
> (kontroler bezbiosowy).
> Do niego na CDeku dorzucone są oryginalne sterowniki.

Witaj w klubie.Tez sie dalem nabrac na ten kontroler - on pracuje
prawidlowo tylko z kilkoma plytami glownymi Microstara.
Dzieki pomocy grupy zmodyfikowalem bios swojej plyty glownej (wkleilem do
niego bios kontrolera wyciagniety
z biosu plyty glownej microstara) i kontroler nawet zaczal dzialac , ale
byl bardzo kaprysny tzn dzialal tylko drugi kanal
i wykrywal tylko moje najstarsze dyski :-(.
W koncu kontroler zajal zaszczytne miejsce na polce i kurzy sie tam do dzis.
Poszukaj w archiwum dosc dlugo meczylem grupe tym kontrolerem (niestety nie
pamietam daty ).