Re: jaka maksymalna dlugosc kabla svideo->cinch

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 03 Dec 2001 - 10:17:30 MET

> czy bedzie dzialal kabel w ukladzie SVIDEO --> CINCH o dlugosci 25m?
>
> moja karta to creative geforce 3 z ViVo

Zanim przeciąłem na pół, przetestowałem przewód AV dla 12 metrów.
Było wszystko w porządku: obraz jak dla zwykłeko przewodu 3 m.
Warunek jednak istotny:
musi to być przewód bardzo niskiej tłumienności i każdy przewód ekranowany
osobno plus ekranowanie wiązki. Ponieważ taki przewód jest troszkę gruby
jedynym problemem będzie zarobienie końcówki na wtyczce S-Video.

pzdrwm
darbakan