Nowoczesna karta TV

Autor: Piotr Gałuszkiewicz (pkg_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 10:19:33 MET

Czesc,

Wiem ze ten temat moze byc denerwujacy bo ciagle powraca, ale jestem
nowicjuszem w dziedzinie kart TV i musze jakas sobie kupic. Chcilabym sie
zapytac jakie modele sa teraz na topie, jakie koledzy moga mi polecic, bo
nigdy nie sledzilem tej materii i nie jestem na biezaco. Interesuje mnie
zwyczajne ogladanie TV bez jakichs profesjonalnych potrzeb. Zalezy mi na tym
zeby to byla jak najlepsza jakosciowo i technicznie karta (nie znosze
dziadostwa i niedorobek ;-))) przy czym cena nie jest taka wazna (100 zl w
prawo czy w lewo nie ma znaczenia) bo lubie kupowac rzeczy porzadne.
Chcialbym cos dobrego sprawdzonego i nowoczesnego nie majacego problemu z
nowym sprzetem czy Win2000.
Cos tak jak Live! wsrod kart dzwiekowych....

Za wszelkie rady z gory dzieki.
Pozdrawiam, Piotrek