Re: Obudowa mnie kopie

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 18:29:28 MET

Użytkownik roman k <romku1_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:20011202050148Z114717-21382+273126_at_newsgate.onet.pl...

> Mam dokładnie to samo i żyję, choć nie powiem, żebym to lubił.

Też to mam i chętnie bym się dowiedział dlaczego pomiędzy bolcem uziemienia
a kaloryferem jest prąd.
Kaloryfer jest chyba gdzieś zerowany w piwnicy ?
Co jest z tym uziemieniem ?
Jak dotykam samego bolca uziemienia to oczywiście nic nie kopie.

Może by tak zaizolować kabelek uziemienia w gniazdku i podłączyć
do bolca zero ?
Mam już serdecznie dość kopania przy podpinania
kablówki do tunera tv.

W każdym razie wolałbym to zrobić bezpiecznie bo do
komputera mam na stałe podpięty cały sprzęt RTV w domu ;)
(wieża, telewizor, magnetowid)

PeJot