Re: Proszę o wycenę nowego komputera...

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 17:33:26 MET

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> wypowiedział(a) się w następujący sposób:

> Skąd u Ciebie taka "obszerna" wiedzia na temat USA? :-)

to moja opinia/zdanie, a nie wiedza ... a opinie/zdanie moge swobodnie
wyrazac.
Natomiast ta moja opinia/zdanie wyrobilem sobie na podstawie relacji
znajomych bywajacych w USA oraz tego co widzie, slysze oraz czytam na ten
temat w srodkach masowego przekazu.

> A czemu mnie pytasz?

nie mieszkasz w USA?

> Czyżbyś sądził, że wypożyczalnię prowadzę?

nie interesowalo Cie nigdy dlaczego jest taki wymog?

> Mogę się tylko domyślać po co karta... choćby po to aby potwierdzić
> że klient jest godny zaufania?

kto jest godny zauania, ten co ma karte kredytowa, od kiedy? Ja nic nie
rozumiem ... palce gotowka za wypozyczenie auta, oplacam skaldke
ubezpieczenia i nie jestem godny zaufania?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}