Re: Pomozcie problem z Athlonem

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 17:39:08 MET

<prnit_at_central.pl> wrote in message

> Plyta glowna to uklad oparty na KT133 VIA8363.

Jaka to plyta glowna?

> Mialem najpierw Durona 600, pozniej Durona 800 i dzis zakupilem
> sobie Athlona 1000. Przy przejsciu z Durona 600 na 800 nie bylo zadnych
> problemow. Komputer rozpoznal nowy szybszy procesor.

Wiekszych roznic wydajnosciowych tez raczej nie bylo :-)

> Teraz bylo inaczej. Athlon zglasza sie na 750 Mhz i koniec.

Bo masz plyte z chipsetem ktory nie obsluguje magistrali 133MHz, a na takiej
chodzi ten athlon 133x7,5.

> Pokazuje 100 x 7,5 i wiecej nie idzie. Nie mam niestety instrukcji do
Plyty i
> dokladnie nie wiem jaka to jest bo nie ma na niej nic napisane. W biosie
tez za
> bardzo nie ma czego ustawic.

Bo nic nie zmienisz mozesz albo jak amsz mozliwosc zmiany mnoznika w plycie
odblokowac go na procesoze i ustawic 100x10 albo zwrocic procek i
zadowolic sie duronem :-)

> Co to za karta ??

Zintegrowana :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!