Pomozcie problem z Athlonem

Autor: prnit_at_central.pl
Data: Sun 02 Dec 2001 - 17:11:46 MET

Dobrzy Ludzie Pomozcie !!!

Mam komputerek ale nie dokladnie wiem jaki.
Plyta glowna to uklad oparty na KT133 VIA8363.
Mialem najpierw Durona 600, pozniej Durona 800 i dzis zakupilem
sobie Athlona 1000. Przy przejsciu z Durona 600 na 800 nie bylo zadnych
problemow. Komputer rozpoznal nowy szybszy procesor.
Teraz bylo inaczej. Athlon zglasza sie na 750 Mhz i koniec.
Pokazuje 100 x 7,5 i wiecej nie idzie. Nie mam niestety instrukcji do Plyty i
dokladnie nie wiem jaka to jest bo nie ma na niej nic napisane. W biosie tez za
bardzo nie ma czego ustawic.
Plyta ma 1 zlacze ISA, 5 PCI , jedno AGP i jedno takie malutkie... na modem czy
cos tam...
do tego karta dzwiekowa AC 97
3 sloty na pamiec ram, 2 USB

Co to za karta ??