jednorazowy overclocking Durona 750MHz

Autor: tecnick (kwiacio_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 15:35:46 MET

Mój komp to Duron 750 na ECS K7VZA v3 (3.3b), wentylator-jakis jamicon za
40PLN. Chce wycisnac z niego jak najwiecej a ze plyta jest kulawa jesli
chodzi o overclk (brak mozliwosci zmniany mnoznika, FSB tylko do 112MHz)
zamierzam ciac mostki i puscic go na 7x133Mhz (931Mhz). Nie mam mozliwosci
sprawdzenia na innym kompie (z plyta do overclk) czy procek to wytrzyma i
przy jakim Vcore, a po przecieciu mostkow juz sie tego nie odkreci. Dlatego
prosze o wszelkie uwagi osob ktore maja doswiadczenia z kreceniem D750.

Z gory Wielkie Thanks.