Re: Niecierpie skladac kompow...

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 11:51:22 MET

Użytkownik Wroobel <wroobel_at_civ.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:9u92sc$hin$1_at_news.tpi.pl...
> ... niestety czasem o tym zapominam :(
> Znajomy poprosil zebym kompa na serwer mu zlozyl.
> Chial PIII, wiec kupilem PIII 1,1 GHz i plytke ASUSA CUEP2.
> Niedosc, ze gosc co mi to sprzedawal, to powiedzial, ze to ma grafike na
> pokladzie, a nie ma (pomylila mu sie grafika z muzyka!). Bije sie w piersi,
> ze nie sprawdzilem ale w koncu to najwieksza hurtownia w pomorskiem. To
> g..o nie dziala. Wszystko podlaczone jak nalezy, dwa razy sprawdzone....
> Po wlaczenie powera piszczy, ze CPU overheated. Po 3 s mu sie przegrzal z
> chodzacym coolerem?
[...]

Zdolny jestes, wsadziles Tualatina 1.13Ghz/512KB cache do plyty która go nie obsluguje
(miala byc TUSL2, z grafika i raid' em) ?
Ciekawe czy jeszcze w ogóle ruszy bo nowe jadro ma nizsze napiecie FSB
1.5V wobec 2.2V dla rdzenia Coppermine.
Jezeli chcesz Asusa i potrzebujesz ponad 512MB Ram (np.do 2GB)
-co wyklucza chipset I815E- to kup TUV4X na Via Apollo Pro 133T
i ustaw porzadnie opcje w biosie dla pamieci (nie ma raid, lepiej
kupic jakis kontroler scsi).

PeJot