Re: Pomocy - problem z AGP

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 11:51:28 MET

Użytkownik Wawrzyniec Chróścicki <wrzek_at_panda.bg.univ.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9u8vj0$jk3$1_at_news.tpi.pl...
> Program testujący - Final Reality - nie wykrywa u mnie AGP!
> Mam VooDoo3 2000 (AGP) więc grafika powinna chodzić szybko,
> tym czasem wszystko się wlecze a testy wykazują kilkakrotnie
> mniej niż powinny...
>
> Czy ktoś ma jakiś pomysł jak sprawdzić co jest z tym AGP ?
> Jakieś programy testujące ?

Wszystko jest OK.
Final Realty pokazywał napis AGP jeżeli było
włączone teksturownie AGP w jakimkolwiek trybie (x1,x2,x4).
Jak wiesz V3 nie używa tej właściwości.

PeJot