Re: Jak przyciszyc modem?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 23:31:20 MET

Uzytkownik "Asia B." <asia_b_at_box43.pl> napisal w wiadomosci news:19ei0u0m76skqushg3198t1ma8bjmf4k4n_at_4ax.com...
> Witam,
>
> Za kazdym razem jak sie lacze z siecia moj modem oczywiscie negocjuje
> polaczenie. Klopot w tym, ze wyje jak zarzynany swiniak.
> Oczywiscie nie ma znaczenia jak ustawie we wlasciwosciach modemu jego
> glosnosc - zawsze jest max. glosno.
> Czy mozna tam cos odlaczyc na stale? (modem jest wewnetrzny PCI -
> jakis Zoltrix).

W Panelu Sterowania/Modem mozesz sobie sciszyc ...
Ja mam zrobione tak, ze sa wpiete stare slychawki w gniazdo AudioOut modemu
i wtedy jest to wrzucane na sluchawki.

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl