Re: excel pomoc!!

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 20:24:00 MET

Użytkownik "Sam" <sampek_at_2n.pl> napisał w wiadomości news:9ub3lg$e5l$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Bardzo prosze o momoc by z grubsza napisac mi jak to zrobic (zadanko) w
> excelu. napewno jest to proste ale ja nie mailem czasu pouczyc sie excela a
> teraz tego zaluje i nie mam juz czasu na to zeby sie nauczyc (tzn bede sie
> uczyl ale juz to pon nie zdaze) .

Na wstępie - zmień grupę - na grupie związanej z windows (i oprogramowaniem)
szybciej Ci ktoś pomoże ...

I jeszcze taka mała dygresja - rozumiem, że może Ci się nie chcieć uczyć Pascala, albo
Clippera, ale podstawowe działania na arkuszu kalkulacyjnym w dzisiejszych
czasach prawie każdy powinien znać ... To przecież podstawa obsługi komputera
(i nie chodzi mi tylko o M$ Excel, ale o inne arkusze, gdzie odywa się to podobnie ...).

Jeżeli Ci bardzo zależy - odzezwij się na priva, to jak znajdę w niedzielę z 10minut wolnego,
to Ci to zrobię ...
(co do wykresu - przecież wystarczy zrobić tabelkę, zaznaczyć i dać opcję robienia wykresu ...
help też nie jest najgorszy ...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl