excel pomoc!!

Autor: Sam (sampek_at_2n.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 18:25:40 MET

Bardzo prosze o momoc by z grubsza napisac mi jak to zrobic (zadanko) w
excelu. napewno jest to proste ale ja nie mailem czasu pouczyc sie excela a
teraz tego zaluje i nie mam juz czasu na to zeby sie nauczyc (tzn bede sie
uczyl ale juz to pon nie zdaze) .
Tak wiec prosze o pomoc pisana lub jak by ktos byl w stanie nawet pliczek
taki zrobic nawt tak na odwal byle sie zgadzalo wszystko!
porsze o opmoc dla laika
elowego:((

zadanie
stworzenie tabeli danych za pomoca arkusza kalkulacyjnego, sporzadzenie 2 wykresów na podstawie tabeli danych.

przykład:
opisac i przedstawic graficznie strukture mieszkan w projektowanym osiedlu.

dane wyjsciowe:
osiedle sklada sie z 4 budynkow. w skład kazdego budynku wchodza mieszkania typu M2, M3 i M4.
wymaganiem jest aby w całym osiedlu mieszkania M2 stanowiły od 10 do 15% ilosci mieszkan,M3 powyżej 60% a M4 od 20 do 25%. w osiedlu ma powstac 160 mieszkan.
- w budynku2 nie ma mieszkan M2
- w budynku3 jest 2 razy wiecej mieszkan kazdego typu niz w budynku 1
-w budynku4 jest o 8 mieszkan M3 i o 6 mieszkan M4 wiecdej niz w budynku1

..

prosze uratujcie mnie!
sampek_at_2n.pl