Re: ATI Rendeon VIVO

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 19:55:48 MET

"Aleksander Starczewski" <olekstar_at_wp.pl> wrote in message
> I tutaj nie mogę się zgodzić z szanownym przedmówcą :-( Karta TV wogóle,
ale
> to wogóle się do tego nie nadaje - przetestowałem. A sprzęt mam bardzo
> wydajny więc niestety wina leży ewidentnie po stronie karty TV. Poza tym
> karta TV nie ma sprzętowej kompresji i nie jest w stanie zgrać pełnego
PAL.

Radeon tez nie ma sprzetowej kompresji. A jak zrzucales ten full PAL? Bo do
DivXa to sie faktycznie nie da. Ale MJPEG radzi sobie bez problemu.

> A tak wogóle to pytanie skierowane było raczej do praktyków, którzy choćby
> zetknęli się już z tą kartą, a nie wyrażających własną opinię na temat
> sprzętu na którym się nie najlepiej znają.

Znasz mnie? Mam ATI Rage Fury Pro. Podejrzewam, ze kodek TV Rage Theatre na
Radeonie bedzie ten sam. A teraz na twoim poziomie: jak sie nie potrafi to
nawet 160x100 bedzie rwac :P

Raf