Re: ATI Rendeon VIVO

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 01:12:18 MET

I tutaj nie mogę się zgodzić z szanownym przedmówcą :-( Karta TV wogóle, ale
to wogóle się do tego nie nadaje - przetestowałem. A sprzęt mam bardzo
wydajny więc niestety wina leży ewidentnie po stronie karty TV. Poza tym
karta TV nie ma sprzętowej kompresji i nie jest w stanie zgrać pełnego PAL.
A tak wogóle to pytanie skierowane było raczej do praktyków, którzy choćby
zetknęli się już z tą kartą, a nie wyrażających własną opinię na temat
sprzętu na którym się nie najlepiej znają.
Pozdrawiam
Aleksander Starczewski