Kto potrafi rozwiązać ten diabelski problem?????!!! Dłuuugieee.

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 18:47:47 MET

Pentium II 350 na płycie M726 (PC100) i WIN98
Zmontowany chyba w 1998r. Montaż nie firmowy.
Wieszał się zawsze tzn. od samego poczatku("zamarzał obraz").
Z różną częstotliwością na przestrzeni tych trzech lat.
Pierwotnie miał kartę grafiki nVidię.Zmieniłem na zwykłą S3Trio

Pomogło tylko trochę,bo czasowo.

Potem znów zaczął się zawieszać definitywnie.
Zamieniałem pomiędzy soba kości pamieci(2x64MB)-nic nie pomagało.
Kupiłem nowe pamięci -nic nie pomaga.
Uaktualniłem BIOS- bez efektów -nadal "zamarzał".
Wymieniłem płyte głowną -na Microstar MS6156 -dalej się wiesza.
Albo wyłacza, albo "zamarza".
Wymieniłem procesor z PII350 na Celeron 900
- nic nie pomaga.Bez zmian.
Gdzies czytałem o jakiejś poprawce Microsoftu dla procesorów
 powyzej 350MHz i Win95. Ale to było Win95.
JA mam Win98 .

Co mogę do diaska zrobić mu jeszcze?
Wywalić cholere na śmietnik chyba?!
Bo mnie chyba już szlag tylko może trafić!
BIOS ustawiałem na default - też.

Sumując, wyeliminowane powinny być:
-pamięci-bo inne
-płyta głowna -bo inna
-BIOS -bo inny
-procesor -bo inny

Został z pierwotnych elementów - tylko dysk.Seagate(lub Cawiar)
Nie jestem teraz pewien który był na poczatku.
Jaki więć na takie cholerne zamarzanie -lub teraz ostatnio -wypadanie-
może mieć dysk?
SkanDisci go wielokrotnie przeczesuja.
Próbowałem tez poprzednio AMI-DIAG-u.Też niczego nie wykazał!

Czy trafi któryś tego ToTo Lotka? :-]

Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848