Re: prosz o opinie-PixelView Play TVPak

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 15:17:10 MET

Użytkownik "artur" <artek_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości news:9ua4nm$qjh$1_at_onyx.icpnet.pl...
> PixelView Play TVPak
> Interesuja mnie wszelkie uwagi o tej karcie a szczegolnie o jakosci
> zgrywanego obrazu z kamerki , ktora jest w tym zestawie
> dzieki z gory za opinie

Kamerka dołączona do zestawu to raczej zabawka, wymagająca _bardzo_ silnego
doświetlenia pomieszczenia, gdzie jest używana ...

Co do karty - bardzo fajna, ale ma jakąś wadę fabryczną (po lewej stronie można dostrzec
pionowy, jaśniejszy pas ...).

Radzę zrezygnować z tego modelu i kupić wersję PRO (bez kamerki), albo tą z NICAMem.

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl