Re: prosz o opinie-PixelView Play TVPak

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 18:07:41 MET

> PixelView Play TVPak
> Interesuja mnie wszelkie uwagi o tej karcie a szczegolnie o jakosci
> zgrywanego obrazu z kamerki , ktora jest w tym zestawie

Co do kamerki to zapomnij o jakimkolwiek jej zastosowaniu - rozdzielczosci i
kolory tragiczne, nawet przy dobrym odwietleniu. Poza tym kamerka nie dziala
pod W2k (i wg. zapewnien producenta nie bedzie dzialac).
Soft dolaczany do zestawu jest fatalny (mnie najbardziej wkurza brak
dopracowanych, stablinych sterownikow pod W2k, ale pod innymi winami jakies
pol roku temu bylo niewiele lepiej).
Aha, no i jak juz pisalem wczesniej pod W2k i na plycie z chipsetem VIA 686A
nie udalo mi sie do dzisiaj uruchomic sciagania filow z wejscia composite -
po ok. 10s. nastepuje totalny zwiech systemu (niezaleznie od tego, czy
uzywam oryginalnych sterow, czy softu Borga). Moze tylko ja mam feralny
egzemplarz, ale nie chce mi sie w to wierzyc...

pozdr. i sugeruje wybor innego modelu (najlepiej AverMedia)
CHOOCH