Re: Głośniki do 150zł (max)

Autor: _at_r2r
Data: Sat 01 Dec 2001 - 09:58:56 MET

plachecki_at_post.pl (<> CooLBaRT <>) napisał(a):

>jak już na grupie wspominalismy z kilkoma grupowiczami: jest nas kilku szcześciarzy,
> którym chipsety na "parszywej VIA" chodza bezproblemowo, nie mamy kłopotów ze
> sprzetem, nic sie nie wiesza i takie tam. Tylko nie pytaj proszę jak to sie robi
> (lub co trzeba zrobic) by być szczęściarzem, po prostu tak już ten świat jest stworzony,
> że jeden ma szczeście, a ktoś inny nie :)

No widzisz, też mam płytę na VIA i nie nażekam, BA! Jestem wręcz
zadowolony, a nawet szcześliwy, że mam taką płytę a nei inną ;-). Problemów
ze sprzętem też nei zanotowałem, a troche go mam ;-). Tak więc i ja chyba
należe do tych szcześciarzy... jednak szcześciu należy czaesm pomagać i nie
kupowac czegoś co w teorii nie działa dobrze (samsung /oprócz monitorów/)
;-).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net