Re: Głośniki do 150zł (max)

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sat 01 Dec 2001 - 09:26:31 MET

| to oprocz tego że masz ten zestaw masz też ogromna ilośc szcześcia.
|
| Pozdrawiam!
| --
| @r2r artur_at_symboliczna.net

jak już na grupie wspominalismy z kilkoma grupowiczami: jest nas kilku szcześciarzy, którym chipsety na "parszywej VIA" chodza bezproblemowo, nie mamy kłopotów ze sprzetem, nic sie nie wiesza i takie tam. Tylko nie pytaj proszę jak to sie robi (lub co trzeba zrobic) by być szczęściarzem, po prostu tak już ten świat jest stworzony, że jeden ma szczeście, a ktoś inny nie :)