Re: cipy z CHIP-a

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 19:38:57 MET

Użytkownik "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9tk9la$qr1$1_at_news.onet.pl...
> dzisiaj wpadl mi w lapy CHIP z rankingiem gotowych
> modeli kompow - 2 glowne nagrody (POWER i ECONO)
> przypadlu szemranej firmie z Katowic (Menell :-)
> kazdy kto mial kontakt z ta firma jako klient nie wspomina tego dobrze...
> ale chyba sami sa spoko jako kliencji redaktorzyn z CHIPA
> skoro dostali takie noty w ich testach.... (no ale kient placi
> i wymaga :-)))

Chyba w innym miejscu można o tym podyskutować (masz przypis
na końcu artykułu z odp. grupą dyskusyjną na news.vogel.pl).

A co do treści w CHIPie - czasem się dziwię, że artykuły
takie ukazują się w notabene największym (i najdłużej przeze mnie kupowanym)
czasopiśmie o aspiracjach na gazetę fachową. Rozumiem - literówka,
czy mało istotny błąd w nazewnictwie może się zdarzyć i zostać przeoczony - ale
takie pierdoły, jakie zdarzyło już mi się czytać w tym miesięczniku ... heh

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl