Re: cipy z CHIP-a

Autor: KED (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 10:36:44 MET

(ciach)

Ja przestałem kupować Chipa jakieś trzy miesiące temu. Po pierwsze,
teksty stały się przeintelektualizowane w formie bez żadnych zmian w
kierunku poprawy merytorycznej. Po drugie, coraz gorsze testy. Kiedyś
zawsze była ładna, czytelna ramka z wynikami, teraz jakieś ohydne
wykresiki słupkowe, a nawet czasami w ogóle nie ma wyników, tylko opis,
że ten procesor był tu szybszy, a tam wolniejszy, ale nic o ile, nic o
konfiguracjach (szczególnie w krótkich testach). Dalej, znacznie
zmniejszyła się czytelność nowego układu pisma. Porobili cos a'la
rozwijane menu, które jest mało estetyczne i mało czytelne. Dodatkowo, w
porównaniu z okresem sprzed ok. 2-3 lat, pismo ścieniało (tez
objetościowo). Dla mnie najfajniejszym okresem Chipa był okres, gdy
redaktorowała mu naczelnie Ewa Dziekańska.
Dlatego też chcąc w ogóle czytać cos komputerowego, gdzie byłoby zarówno
sporo o sprzęcie, jak i oprogramowaniu, przerzuciłem się na PCWK. Niby
jest często uważany za lamerski, ale przynajmniej jest bardziej
przejrzysty i zrozumiały. I ma przewaznie znacznie fajniejsze programy
na CD.

pozdrawiam
Krzysiek