Re: REKLAMACJA HDD SEAGETA-gdzie???

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 16:16:06 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message

> tak ! ale chyba musisz reklamować u dystrybutora od którego pochodzi dysk
> !!!
> i generalnie raczej powinna robić to firma która u nich kupiła !!!
> sam prywatnie to raczej nie wiem jak ciępotrzktują a jka sklep w którym
> kupiles robi to opornie - długo (to po 2 tyg. zarządaj kasy i już)

Wszystko sie zgadza ale jak ktos chce adres to sluze pomoca :-)

www.abcdata.com.pl tel 022 676-09-00 w Wa-wie
www.asbis.pl tel. 022 846-54-27 w Wa-wie
www.california.pl tel 022 668-02-00 w Wa-wie
www.servodata.com.pl 081 525-43-19 w Lublinie
www.techdata.pl 022 574-92-00 w Wa-wie

najlepiej zadzwonic i sie zapytac czy jest w poblizu jakis przedstawiciel.

Pozdro
    The EaGle