Re: REKLAMACJA HDD SEAGETA-gdzie???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 08:27:11 MET

Użytkownik The_EaGle <theeagle_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3553-1006455664_at_as1-81.radom.dialup.inetia.pl...

> <tomson1_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> musze go
>
> Dystrybutorami seagate'a sa :
> ABC DATA
> Asbis
> California computer
> Servodata
> Tech Data
>
> Z jakiego jestes miasta to dam ci do najblizszego tel i adres

tak ! ale chyba musisz reklamować u dystrybutora od którego pochodzi dysk
!!!
i generalnie raczej powinna robić to firma która u nich kupiła !!!
sam prywatnie to raczej nie wiem jak ciępotrzktują a jka sklep w którym
kupiles robi to opornie - długo (to po 2 tyg. zarządaj kasy i już)