Palit Daytona GF2 PRO

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 22:49:34 MET

Mam pytanie ... Kupiłem sobie ową kartę,
wszystko działa ładnie i pięknie ale ...
Po zrobieniu 3dMARK 2001 testu nie poszło mi
NATURE twierdząc, że nie ma możliwości sprzętowych,
a ogólny test wyniósł ok. 1200. Czy to normalny wynik dla
karty GF2 pro na p2 400 z 392 RAM ?
i jeszcze jedno - we właściwościach obrazu napisane jest,
że chip to GeForce2 GTS i tak samo jest z adapter string ...
A przecież moja to GeForce2 Pro ! Czy tak to już jest
z tym rozpoznawaniem, czy mam uderzać z reklamacją ?

--
Pozdrowionka!