Re: Odświeżanie i gdzie Fast Writes?

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 22:40:58 MET

Michal <michwita_at_kki.net.pl> wrote:
> Witam!

> Kupiłem nową kartę graficzną i zainstalowałem do niej sterowniki producenta.
> Niestety nie idzie nigdzie zmieniać częstotliwości odświeżania.
> Gdzie to można ustawić ?
W jakim systemie operacyjnym? Jezeli w win98 to zle trafile :)

> Teraz ustawiam w Power Stripie, ale system nie zapamiętuje
> ustawień i trzeba za każdym odpaleniem kompa uruchamiać PS.

> Chciałem też ustawić sobie w biosie Fast Writes ,ale nie umię go znaleźć.
> Czy ktoś wie gdzie siedzi ta opcja i czy jej uaktywnienie dużo daje ?
Jezeli masz karte graficzna made-in-budka-zoltka (PixelView, wtc)
to uzyskasz dzieki temu zwisy w aplikacjach 3d :) Jezeli jaka
markowa to nieznaczne (aczkolwiek to tez dyskusyjne) przyspieszenie.

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki