Re: Problem z karta graficzna. Brak czerwonych kolorow. HELP!!!

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 19:34:17 MET

> Mam problem z moja karta graficzna S3 Trio 3D. Co jakis czas karta w ogole
nie
> wyswietla czerwonych kolorow, potem znow wraca do normy. Czy jest jakis
sposob
> na rozwiazanie tego problemu??? Prosze Was BARDZO o jakas porade!

Czemu tyle razy? Litości!
Jeżeli zdarzy się to następnym razem, poruszaj przewodem łączącym monitor z
kartą graficzną. Prawdopodobnie załamała się jedna z żył tego kabla. Gdy
dojdziesz, w którym miejscu kabel jest wrażliwy na dotyk, możesz doraźnie
podkleić go taśmą/plastrem w tym miejscu.
Pozdrawiam
Egghead