Re: Athlon 1700+ z Vobisu czy sie oplaca

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 12:41:05 MET

"sting" <STING_at_comarch.pl> wrote in message news:9tik6m$le6$1_at_news.tpi.pl...
> Zastanawiam sie na dkupnem takiego sprzetu w Vobisie (tylko ze wzgledu na
> cene - promocja +raty 0% a ja nie mam gotowki)
> Moze mi ktos napisac coc o PCtach Vobisu i problemach z nimi oraz o tej
> konkretnej konfiguracji jeje efektywnosci waskich gardlach, mozliwych
> problemach itp. Nie jestem biegly w tej dziedzinie

Jak nie masz gotowki to po co kupujesz tak drogi komputer?
Jak masz cos odlozone to wez to, wez kredyt w banku i za 5tys kupisz
wszystko to co obiecywal ci Vobis plus monitor 19" np Samsung900IFT na
gieldzie. Dodam ze wszystko bedzie markowe a na dysk nie bedziesz mial
roczna a 3 letnia gwarancje zreszta tak samo na monitor. Wlasnie dlatego
zestawy skladane przez duze firmy mozna o dupe potluc. Na czym oni
zarabiaja? Na nieswiadomosci kupujacych.
Z racji tego ze obecnie pisuje do jednej z gazet rynku dystrybutorw sprzetu
dowiedzialem sie ze duzi producenci kompow m.in compaq & HP, vobis maja
coraz mniejszy udzial w rynku. Do glosu dochodza male i srednie firmy
skladajace koputery na zamowienie klientow. Natomiast najlepiej jest samamu
zlozyc komputer bo nie tylko wie sie co sie ma ale takze mozesz dostoswac go
do wlasnych prefernencji. Zreszta zlozenie kompa to trudnosc porownywalana
ze zbudowaniem domku z lego.

Pozdro
    The EaGle