Athlon 1700+ z Vobisu czy sie oplaca

Autor: sting (STING_at_comarch.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 11:32:29 MET

Zastanawiam sie na dkupnem takiego sprzetu w Vobisie (tylko ze wzgledu na
cene - promocja +raty 0% a ja nie mam gotowki)
Moze mi ktos napisac coc o PCtach Vobisu i problemach z nimi oraz o tej
konkretnej konfiguracji jeje efektywnosci waskich gardlach, mozliwych
problemach itp. Nie jestem biegly w tej dziedzinie

Procesor: AMD AthlonTM XP 1700+ / zegar 1467 MHz
Płyta główna: Chipset VIAR KT 266 ATX
Pamięć RAM: 256 MB DDRAM 266 MHz
Napędy:
dysk twardy: 3,5" 40 GB ATA 100
FDD: 3,5" 1,44 MB Samsung
DVD-ROM: 16x/48x
Karta graficzna: 64 MB akcelerator 3D GeForce2 MX400 AGPx2/x4 TV-out
Karta dźwiękowa: SoundStar Theatre Xtreme 5.1 + Radio
Komunikacja: Modem/fax 56 kbps PCI wewnętrzny
Obudowa: MidiTower ATX

Pozdrofka
Sting