Re: Karta graficzna + TV

Autor: Krzysztof Pawlowski (krzysztof.pawlowski_at_ines.com.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 08:41:10 MET

Cze!

> a dlaczego badziewne ??? - co chciałeś ?? w Wordie pisać na TV ???
> tylko RADEON ! od VE i potem od 7000, 7500 i 8500 (zależnie od kasy i
> potrzeb w grach 3D)

Dlaczego badziewnie? Bo filmow nie moge ogladac przez wyjscie TV - obraz
kolorowy jest b. slaby (sa zaburzenia kolorow na krawedziach obiektow). A
pisze na monitorze...
A moje pytanie to wlasnie kwestia, ktory radeon! Czy wystarczy 7500? Jak sie
ma do GForce 2? Troche czasem gram w gierki 3D (jakies wyscigi, czy quaki) i
nie chcialbym sie irytowac slabymi osiagami nowej karty...

Krzysztof Pawlowski