Re: Karta graficzna + TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 09:27:55 MET

Użytkownik Krzysztof Pawlowski <krzysztof.pawlowski_at_ines.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:huvat9.2gb.ln_at_xedos.ines.com.pl...
> Cze!
> Chcialbym cos zmienic w kompie - padlo na karte graficzna. Interesuje mnie
> karta z wyjsciem TV (i to wyjsciem b. dobrym - w moim Gforcie 2 MX dziala
> strasznie badziewnie), dobra jakoscia obrazu, sensownie dzialajaca w 2D i
> 3D. Mysle o jakims Radeonie, ale mam slabe o nich pojecie. Poradzcie
cos...
> Z gory dzieki.
> Pozdrawiam
> Krzysztof Pawlowski

a dlaczego badziewne ??? - co chciałeś ?? w Wordie pisać na TV ???
tylko RADEON ! od VE i potem od 7000, 7500 i 8500 (zależnie od kasy i
potrzeb w grach 3D)