Re: Czy wszystkie DVD to taka kashana ?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 04:27:08 MET

On Tue, 20 Nov 2001 12:14:03 +0100, GL <grendel_at_go2.pl> wrote:

>Witajcie !
>
>Mam małe pytanko do ludzi, którzy dłuższy czas _wydajnie_ eksploatują
>swoje napędy DVD.
>
>W wielu testach napędy Creative'a wypadają całkiem nieźle. Parę dni
>temu miałem możliwość dłuższej pracy z napędem x12 tej firmy. To był
>prawdziwy koszmar - 70 % moich płyt CDR, które bez problemu czytane są
>np. przez kompletnie zajechany cd-rom LGx32, nie są wogóle czytane
>przez napęd Creative'a, lub w trakcie kopiowania, zwłaszcza z
>zewnętrznych ścieżek (czytaj: z największą prędkością) wyłażą błędy.
> [...]
chcesz kupic cos taniego to niestety musisz sie liczyc z tym ze nie
wszystko pojdzie po twojej mysli z pewnymi wyjatkami acer,y czytaja
chyba wszystko co w nie wrzucisz chyba ze dysk czyscisz papierem
sciernym gruboziarnistym z tym ze machanika moze wysiasc po dluzszym
czasie uzytkowania jako cdrom (czytanie malych plikow ze skrajnych
obszarow na dysku) i napedy firmy nec
z drozszych polecam toshiby- te sa chyba nie do zdarcia i czytaja
wszystko