Re: (bylo) A niech trafi D-linka ... a trafilo plyte

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 23:46:54 MET

Użytkownik "..Aldi.." <konto111_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> czy to aby na pewno wina kart i switcha?

Ano coz ... nie byla to wina kart ani switha

ale malo szlag mnie nie trafil ..... okazalo sie ze walniety jest slot PCI
na plycie BE-6
co sie oklalem to moje ..... lacznie z reinstalka systemu
karta wykrywana OK - zero konfliktow, ledy na karcie i swithu OK
zmiana karty (100-tka) tez nie chodzi, komp sie nie zamyka poprawnie
no i jeszcze na dodatek dziwnie sie wyburaczal przy dodawaniu usuwaniu
klientow/protokolow, w trybie awaryjnym usuwal w normalnym nie i kiszka

Generalnie chodzi ten D-link (drivery prosto z Dojczlandow)
100MB + fullduplex + Swith

wymiata niezle ..... szkoda tylko tej plyty
bo teraz brak 1 PCI :((((

Pozdrawiam
Waldeusz