Re: Jaka mysz?

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com.xx)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 23:38:30 MET

Użytkownik "marco" <usenet_at_marcoos.net> napisał w wiadomości
> zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Czyli cos taniego.
> Bardzo popularne i stosunkowo nie drogie sa A4Techa. Model z koleczkiem -
20-30 PLN a kolko
> jest naprawde bardzo wygodne.
> Jesli denerwuja Cie kable to radiowy A4Tech kosztuje okolo 70 PLN
> Inwestowac wiecej w optyczna mysz jesli chcesz tylko do zwyklej pracy
sensu niema. Bo ceny
> wzrastaja bardzo szybko. Za myszke optyczna, radiowa zaplacilem 150 PLN a
topowe modele
> Logitecha kosztuja wrecz 300 PLN - do zwyklej pracy napewno nie bedzie
potrzebny ;)

3 lata temu kupilem drogi model A4-Tech (cos kolo 70zl), po pol roku byl do
wyrzucenia, zadne czyszczenie nie pomagalo na dluzszy czas. Potem kupilem
najtanszego logitecha, pracuje do dzis i jestem zadowolony. Najtanszy
oem-owy Logitech z koleczkiem kosztuje 35-40 zl. Wnioski wyciagnij sam.

Smoq