Co mi poradzicie? (w sprawie nagrywarki)

Autor: Lenar (lenar666_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 17:43:02 MET

Witam
Zamowilem w sobote w sklepie nagrywarke TEAC 16x OEM za 580zl i mialem sie
po nia zglosic we wtorek. We wtorek nie moglem, wiec pojechalem dzisiaj. Jak
sie okazalo mojego TEAC'a nie ma. Facet powiedzial ze w hurtowni w Warszawie
narazie go nie maja. W zamian zaproponowal mi RICOH'a 16x BOX za 550zl,
ktorego przywiozl ze stolicy. No i niewiem co mam zrobic. Co mi radzicie?
Czekac na TEAC'a niewiadomo ile, czy brac RICOH'a ? Jak sie sytuacja
przedstawia z tymi drugimi , czy to solidny sprzet?

PS. Ten RICOH to chyba jakis nowy, bo na Cdrinfo go nie widze. I co to jest
ten Justspeed ?

Lenar