Re: Proszę o wycenę nowego komputera...

Autor: Sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 15:02:05 MET

In article <9tela2$529$1_at_flood.xnet.com>, Pszemol_at_PolBox.com says...
> Szukam kogoś, kto orientuje się na polskim rynku komputerowym.
>
> Chodzi mi głównie o segment niedrogich komputerów "gotowych", czyli
> kupowanych przez klientów indywidualnych nie "znawców/składaczy".
>
> Mam do takiej osoby pytanie. Ile wart byłby na polskim rynku
> następujący system komputerowy w stanie "nowy - w pudełku":
>
> HP Brio P1564T Intel Celeron 533 MHz 64MB Memory, 4.0GB HDD,
> 40x CD-ROM, 3.5"/1.44, M56k modem, Sound card, PS2 mouse, keyboard,
> książki (amerykańskie), Win98SE (ameyrkańska wersja językowa).

> Całość jest nowiutka i pachnąca, w foliach i w pudełku - nieużywana.

AMD Duron 700 MHz 170,
ECS K7VZA ver.3 320,-
DVD-ROM 160,-
HDD - 200,-
Pamiec - 50,-
Modem 65,-
Dzwiek 50
Mysz/Klawiatura 60
razem: 1075
a procek szybszy i dvd a nie cd
nic dodac nic ujac
a windows nawet i US to w sumie dla przecietnego Polaka jest gowno warte