Proszę o wycenę nowego komputera...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 23:23:26 MET

Szukam kogoś, kto orientuje się na polskim rynku komputerowym.

Chodzi mi głównie o segment niedrogich komputerów "gotowych", czyli
kupowanych przez klientów indywidualnych nie "znawców/składaczy".

Mam do takiej osoby pytanie. Ile wart byłby na polskim rynku
następujący system komputerowy w stanie "nowy - w pudełku":

HP Brio P1564T Intel Celeron 533 MHz 64MB Memory, 4.0GB HDD,
40x CD-ROM, 3.5"/1.44, M56k modem, Sound card, PS2 mouse, keyboard,
książki (amerykańskie), Win98SE (ameyrkańska wersja językowa).

Całość jest nowiutka i pachnąca, w foliach i w pudełku - nieużywana.