Re: Nie moge ruszya CDRW na p3ycie z RAID-em - pomocy

Autor: Mariusz Wojtukiewicz (mariusz08_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 13:15:38 MET

Użytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisał w
wiadomości news:n12lvtc8cubj3ssr6h2e7ivhgju5dreoku_at_4ax.com...
[ciach]
> sprawdz pozycje kolejnych kontrolerow podlaczonych do plyty. ta plyta
> jest strasznie wybredna jesli o to chodzi. RAID rezerwuje bodajze
> przerwanie 11. nie podlaczaj nic do ostatniego slotu od strony CPU
> jesli masz wlaczony RAID. wymus' manualna kontrole przerwan w BIOS dla
> kolejnych slotow.
> jaka to nagrywarka?
> chyba mowa tu o W98/ME? ja z W2000 nie mam tego typu problemow (nigdy
> nie widzialem niebieskiego ekranu) choc mam inne. <rs>

Mam W98SE i wyłączałem nawet kontroler w Biosie (nie rezerwuje wtedy żadnego
przerwania, prawda?), wszystko podpinałem pod osobne kanały IDE ( zarówno w
BIOS jak i w systemie wybrana opcja - obydwa kanały IDE włączone) jako
mastery, zworki ustawione prawidłowo i dalej wywala mi ekran przy próbie
uzyskania dostępu do napędu CD (Teac CDR-W54E). HDD chodzi bez problemu.
Cholera, nie wiem co robić a muszę to w końcu ruszyć.

--
Mariusz Wojtukiewicz
mariusz08_at_poczta.onet.pl