Re: Nie mogę ruszyć CDRW na płycie z RAID-em - pomocy

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 17:49:42 MET

On Tue, 20 Nov 2001 11:41:06 +0100, "Mariusz Wojtukiewicz"
<mariusz08_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam straszny kłopot - zabrałem sie za montaż nagrywarki TEAC CDR-W54E do
>mojego kompa w pracy (płyta ABIT BE6-II z kontrolerem RAID) i tu
>niespodzianka: kiedy tylko próbuję otworzyć eksploratora lub uzyskać dostęp
>do nowego napędu dostaję niebieskim ekranem o błędzie krytycznym (wywołanie
>z scsi1hlp.vxd z odwołaniem do hpt3xxxx.vxd). W zasobach sprzętowych napęd
>jest widoczny normalnie. Nie mam kompletnie pojęcia o co tu chodzi -
>próbowałem już chyba wszystkiego: DMA wł/wył, nagrywarka jako master na
>osobnym kanale IDE, jako slave pod dyskiem (Seagate 10,2GB) - to samo w
> [...]

jesli jeszcze tego nie probowales:
sprawdz pozycje kolejnych kontrolerow podlaczonych do plyty. ta plyta
jest strasznie wybredna jesli o to chodzi. RAID rezerwuje bodajze
przerwanie 11. nie podlaczaj nic do ostatniego slotu od strony CPU
jesli masz wlaczony RAID. wymus' manualna kontrole przerwan w BIOS dla
kolejnych slotow.
jaka to nagrywarka?
chyba mowa tu o W98/ME? ja z W2000 nie mam tego typu problemow (nigdy
nie widzialem niebieskiego ekranu) choc mam inne. <rs>