Re: pytanie do ekspertów

Autor: Chooch (chooch_at_2com.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 08:41:05 MET

> włączyłem komputer w niedziele o 9:30 szedł nie przerwanie do godzinu
> 19:15 o tej godzinie komputer mi zgasł (tak poprostu), chciałem go
> ponownie włączyć a on nic tak jakby nie było napięcia na zasilaczu, dzisja
> rano też próbowałem go włączyć i nic zaniosłem do serwisu i tam włączył
> się za pierwszym razem (...)

Byc moze zasilacz sie przegrzal, a podczas przenoszenia do serwisu troche
ostygl i potem juz mu bylo lepiej. Z tego co zaobserwowalem u siebie, po
samoczynnym wylaczeniu zasilacza ATX aby ponownie go uruchomic trzeba
fizycznie odlaczyc go od sieci,poczekac chwile (ew. troche dluzej co by
zdazyl ostygnac) i podlaczyc ponownie.

pozdr.
CHOOCH