Re: BX Master i duzy dysk

Autor: Chooch (chooch_at_2com.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 08:37:13 MET

> Czy plyta MSI BX Master obsluguje dyski powyzej 32 GB ?
> Moze ktos sprawdzil empirycznie ?

Ja walczylem przez 5 dni z MS-6156 BX i w koncu dalem sobie spokoj; nie
jestem zreszta pewien, czy ta plyta nie byla walnieta albo zflashowana zlym
BIOSem. Koniec koncow po wyczerpaniu mozliwosci z EZ-BIOSem i kombinacjami
ze zwrokami ograniczajacymi pojemnosc dysku do 32GB wymienilem plyte na
Abita z RAIDem - od tego momentu dziala OK 8-)
Na pocieszenie moge dodac, ze mam w budzie dwa kompy na plytach MSI z BX i
one dzialaja OK z dyskami powyzej 32GB, ale niestety nie pamietam w tej
chwili oznaczen tych plyt.

pozdr.
CHOOCH