Re: "flaszowanie" Zoltrixa

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 16:31:20 MET

Maciej Nowak <novaxim_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:

> A ja z dołu Ci napiszę, że nie da rady.

kiedys w necie znalazlem opis (na polskim WWW) tego modemu i bylo tam
napisale, ze sie da - sam juz nie wiem:-(

> Może szukasz sterownika?

nie dziekuje:-)

> Napisz co masz jak będziesz na przyszłość pisał zapytania. Najważniejsze
to:
> - ATI3
> - ATI6
> ale możesz również podać wersję PCB płytki (Rev. 2.x).

a ma to jakies znaczenie? Sterownik jest chyba jeden dla wszystkich, prawda?
A moze konfigurowac nalezy inaczej?

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
z dolu pozdrawiajacy.