Re: "flaszowanie" Zoltrixa

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 14:22:14 MET

Użytkownik Toltek <toltek_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t3v6s$q0s$8_at_news.tpi.pl...
> Pozdrowienia,
>
> no wlasnie jak w temacie.
>
> Modem to Zoltrix FMVSP336i - tylko, ze nie mam do niego nowego BIOSu -
ktos
> wie gdzie go lezy?
>
> --
> Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
>
> z dolu dziekujacy.

A ja z dołu Ci napiszę, że nie da rady. Te modele nie miały możliwości
przeprogramowywania BIOS'u (tylko FM-VSP56i). Dlatego BIOS'u też nie ma.
Nie widzę też sensu aby to robić? Przecież modem nie miał błędów i działa do
dziś na naszych liniach. Może szukasz sterownika?
Było wiele wersji tych modeli - ten sam symbol, wiele płytek i układów.
Napisz co masz jak będziesz na przyszłość pisał zapytania. Najważniejsze to:
- ATI3
- ATI6
ale możesz również podać wersję PCB płytki (Rev. 2.x).

Maciej N.