Re: co lepsze 700 ift samsunga czy 795 ft Lg?

Autor: Escobar (wojtek_at_rojcanet.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 08:32:12 MET

Użytkownik zbyszek <zbynius_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bf852bd_at_news.vogel.pl...
> a czy mógłbyś coś powiedzieć na temat NEC FE 750+, albo monitorów
> Mitsubishi

witam

problem jest taki ze w hurtowniach sprzetu komp na terenie GŚlaska nikt nie
sprzedaje monitorów NEC ani Mitsubishi wiec moja wiedza o tych monitorach
jest bardzo mala - ubolewam bo wielu klientów sie o nie pyta, a ja nie mam
jak ich sprowadzic (notabene oni ida do Media Markt i tam sa :((
ogolnie podobno NEC`i sa dobre ale na wlasnej skorze nie sprawdzilem, nie
slyszalem tez zeby jakos mocno sie psuly czy byly z nimi jakies problemy

pozdro

ps : ja narazie zostaje przy LG 795 ft ( bez plusa - szkoda kasy na huba
usb) - obecnie wydaje sie to najlepszy monitor w stosunku do swojej ceny